יום שני, 21 במרץ 2016

סביבות למידה- מרחב למידה כסביבה המאפשרת פיתוח והעצמה של תפקודי לומד


"לעולם אין אנו מחנכים במישרין, אלא בעקיפין, במיצועה של הסביבה. האם אנו מניחים לסביבות מקריות לעשות את העבודה הזאת או שאנו מתכננים סביבות במיוחד למטרה זו? כל סביבה היא סביבה מקרית מבחינת השפעתה החינוכית, עד שלא תוכננה במחשבה תחילה, מתוך נתינת דעת על פעולתה החינוכית ...(דמוקרטיה וחינוך, דיואי 1916)
סביבות הלמידה יהיו בהלימה לתוכנית המקצוע 'תרבות יהודית ישראלית' 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה